Obchodní podmínky

1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) se vztahují na webové stránky https://jsmotivation.cz (dále jen „Webové stránky“) jejichž provozovatelem je Jan Stündl, zapsaný v Živnostenském rejstříku IČ: 73926281, se sídlem Heyrovského 422/37, Olomouc 779 00 (dále jen „Provozovatel“).

Provozovatel poskytuje na Webových stránkách:

– produkty v digitální podobě (digitální obsah) – např. tutoriály, webináře,

– služby – zejm. konzultace

– prodej fyzických produktů

2. Uživatel

Registrací, přístupem nebo jiným používáním těchto Webových stránek se stáváte uživatelem (dále jen „Uživatel“) a souhlasíte s tím, že budete vázáni těmito podmínkami uvedenými níže. Pouhé používání těchto Webových stránek znamená znalost a přijetí těchto podmínek. V některých konkrétních případech Vás také můžeme požádat o výslovný souhlas.

3. Smlouva

3.1. Odesláním objednávky produktu, služby nebo digitálního obsahu (dále jen „Objednávka“) Uživatelem a potvrzením této Objednávky Provozovatelem uzavírají Uživatel a Provozovatel smlouvu (dále jen „Smlouva“), kterou se Provozovatel zavazuje poskytnout předmět Objednávky a Uživatel se zavazuje za tento předmět Objednávky (službu, produkt, digitální obsah) uhradit sjednanou cenu.

3.2. Obsahem Smlouvy o poskytování digitálního obsahu je závazek Provozovatele zpřístupnit na Webových stránkách Uživateli zakoupený digitální obsah dle Objednávky Uživatele k osobnímu užití a Uživatel se zavazuje za tento obsah uhradit cenu (dále jen „Cena“) dle učiněné Objednávky. Uživatel není oprávněn tento digitální obsah sdílet, kopírovat, ukládat a/nebo užívat jinak než pro vlastní potřebu.

3.3. Obsahem smlouvy o poskytování služeb (zejm. konzultace) je závazek Provozovatele poskytnout Uživateli v termínu, stanoveném po vzájemné dohodě, objednanou službu. Uživatel se zavazuje uhradit Provozovateli Cenu za poskytnutí služby před zahájením poskytování služby.

3.4. Obsahem kupní smlouvy je závazek Provozovatele dodat Uživateli zakoupený fyzický produkt dle Objednávky Uživatele. Uživatel se zavazuje za tento produkt zaplatit Cenu dle učiněné Objednávky.

4. Cena

4.1. Na Webových stránkách je u každého produktu a služby uvedená aktuální Cena pro daný produkt/službu. V případě změny Ceny platí Cena, za kterou učinil Uživatel Objednávku.

4.2. Nejsme plátci DPH.

4.1. K Ceně fyzického produktu mohou být přičteny náklady související s jeho doručováním (zejm. poštovné a balné). V takovém případě bude konečná Cena včetně nákladů na doručování uvedena v objednávce fyzického produktu.

4.2. Do konečné Ceny nejsou zahrnuty náklady Uživatele na technické zázemí Uživatele (například internetové připojení Uživatele, hardwarové vybavení atd.)

4.3. Cenu je možné uhradit v CZK nebo EUR

5. Objednávka a uzavření smlouvy

5.1. Uživatel si objednává službu, produkt nebo digitální obsah řádně vyplněným objednávkovým formulářem.

5.2. V případě Objednávky fyzického produktu nebo digitálního obsahu je objednávkový formulář k dispozici po kliknutí na tlačítko „KOUPIT“

5.3. V případě Objednávky služby vyplní Uživatel kontaktní formulář umístěný v patičce Webových stránek

5.4. Provozovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů, které Uživatel zadává v Objednávce. Provozovatel nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné nebo neúplné údaje zadané Uživatelem. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je Uživatelem vyplněný formulář odeslán a je učiněna závazná Objednávka = návrh na uzavření Smlouvy ze strany Uživatele.

5.5. Přijetí Objednávky potvrdí Provozovatel Uživateli zasláním e-mailu s potvrzením a shrnutím Objednávky. Doručením tohoto potvrzovacího e-mailu dochází k uzavření Smlouvy mezi Uživatelem a Provozovatelem. Provozovatel si vyhrazuje právo Objednávku Uživatele nepřijmout – v takovém případě vrátí Provozovatel Uživateli částku, kterou Uživatel za Objednávku zaplatil, a to bez zbytečného odkladu. Částka bude Uživateli vrácena na stejný účet, z něhož Uživatel Objednávku uhradil.

5.6. V případě pochybností o autenticitě či validitě Objednávky je Provozovatel oprávněn kontaktovat Uživatele za účelem ověření pravosti Objednávky. Nepodaří-li se pravost Objednávky ověřit, má se za to, že Objednávka nebyla podána a Smlouva nebyla uzavřena.

6. Zpřístupnění digitálního obsahu

6.1. Po zakoupení produktu s digitálním obsahem obdrží Uživatel email s přístupovými údaji a odkazem do sekce, v níž se digitální obsah nachází. Údaje budou Uživateli zaslány na email, který Uživatel zadal v Objednávce.

6.2. Doba, po kterou bude digitální obsah Uživateli zpřístupněn je vždy uvedena u každého produktu s digitálním obsahem.

6.3. Přístup k digitálnímu obsahu vyžaduje odpovídající hardwarové a softwarové vybavení, umožňující přehrávání digitálního obsahu – zejména přehrávání videí (např. počítač, tablet, notebook, chytrý telefon atd.), internetové připojení s dostatečnou rychlostí přenosu dat a emailovou schránku udržovanou ve stavu přijímat zprávy (Uživateli bude zaslán email s přístupovými údaji k digitálnímu obsahu).

6.4. Uživatel je povinen otestovat si funkčnost svého technického zázemí přehráním ukázky digitálního obsahu. Ukázka je vždy zdarma a nachází se u popisu každého produktu s digitálním obsahem.

6.5. Za technické zázemí a digitální prostředí Uživatele nese odpovědnost Uživatel.

7. Přeprava a dodání fyzických produktů

7.1. Dostupnost fyzických produktů prezentovaných na Webových stránkách je vázána na skladové zásoby a není ze strany Provozovatele garantována

7.2. Fyzický produkt bude Uživateli doručován dle výběru Uživatele zadaném v Objednávce (Česká pošta, Balíkovna, DPD, Zásilkovna atd.) Výše nákladů spojených s dodáním zboží vychází z aktuálního ceníku poskytovatele přepravních služeb.

7.3. Zakoupený produkt bude Uživateli odeslán do dvou až sedmi pracovních dnů od uhrazení Objednávky na adresu nebo do odběrného místa, které Uživatel zadal v objednávce. Dodáním produktu na zadanou adresu/odběrné místo je dodávka splněna. Uživatel má povinnost dodaný produkt převzít.

7.4. V případě, že je nutné z důvodů na straně Uživatele doručovat produkt opakovaně nebo jiným způsobem, než je uvedeno v Objednávce, je Uživatel povinen uhradit Provozovateli náklady spojené s opakovaným doručováním nebo náklady spojené s jiným způsobem doručení.

V případě, že si Uživatel dodávku fyzického produktu nepřevezme, má se za to, že došlo ze strany Uživatele k porušení Smlouvy. V takovém případě má Uživatel povinnost uhradit Provozovateli náklady spojené s vrácením produktu. Pohledávku na zaplacení nákladů spojených s opakovaným doručováním, jiným způsobem doručení nebo nepřevzetím a vrácením produktu je Provozovatel oprávněn jednostranně započíst proti pohledávce Uživatele na vrácení Ceny.

7.5. Při převzetí produktu od přepravce je Uživatel povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a jakékoli porušení obalu neprodleně oznámit přepravci. Pokud podpisem dodacího listu nebo obdobného dokumentu Uživatel stvrdí převzetí zásilky bez výhrad, má se za to, že produkt byl dodán v neporušeném obalu.

8. Poskytování služeb – konzultace

8.1. Po objednání služby (konzultace) přes Webové stránky a poté, co Provozovatel Uživateli Objednávku potvrdí, si prostřednictvím e-mailu Provozovatel s Uživatelem domluví termín konzultace / konzultací. Konzultace budou Uživateli poskytnuty dle výběru Uživatele skrz předem dohodnutou platformu (Skype, konferenční hovor atd.).

8.2. K poskytnutí konzultace dojde až po úplném zaplacení Ceny. Nedojde-li k zaplacení Ceny do sjednaného termínu konzultace, je Provozovatel oprávněn konzultaci Uživateli v tomto termínu neposkytnout.

8.3. Nejpozději 12 hodin před sjednaným termínem konzultace může Uživatel ze zvlášť závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu. Pokud tak Uživatel neučiní a na konzultaci se nedostaví, termín konzultace bez náhrady propadá, nedohodne-li se Uživatel s Provozovatelem výslovně jinak.

4. Pokud ze zvlášť závažného důvodu (např. nemoc) nebude moci Provozovatel službu ve sjednaném termínu poskytnout, tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámí Uživateli s návrhem náhradních termínů. Nebude-li moci Provozovatel službu ze zvlášť závažného důvodu poskytnout ani v náhradním termínu, má Uživatel právo od Smlouvy odstoupit a požadovat vrácení Ceny, resp. její poměrné části odpovídající neposkytnutým službám (částka za poskytnuté služby se nevrací).

9. Duševní vlastnictví

9.1.Provozovatel nebo jeho poskytovatelé licencí vlastní a kontrolují veškerá autorská práva a další práva duševního vlastnictví na Webových stránkách a data, informace a další zdroje zobrazené nebo dostupné na Webových stránkách.

9.2. Všechna práva jsou vyhrazena

Pokud konkrétní obsah neurčuje jinak, není Uživateli udělena licence ani žádné jiné právo podle autorských práv, ochranných známek, patentů ani jiných práv duševního vlastnictví. Uživatel nemá právo kopírovat, reprodukovat, předvádět, zobrazovat, distribuovat, vkládat do jakéhokoli elektronického média, měnit, zpětně analyzovat, dekompilovat, přenášet, stahovat, přenášet, zpeněžit, prodávat, nabízet nebo komercializovat žádné zdroje na těchto Webových stránkách v jakékoli formě, bez předchozího písemného povolení Provozovatele, s výjimkou a pouze tehdy, pokud je stanoveno jinak v předpisech kogentního práva (jako je právo citovat).

10. Vlastnictví třetí strany

Tyto Webové stránky mohou obsahovat hypertextové odkazy nebo jiné odkazy na internetové stránky jiných stran. Provozovatel Nemonitoruje ani nekontroluje obsah webů jiných stran, na které jsou z těchto Webových stránek odkazy. Produkty nebo služby nabízené jinými internetovými stránkami podléhají platným obchodním podmínkám a ustanovením těchto třetích stran. Názory vyjádřené nebo materiály objevující se na těchto internetových stránkách nemusí Provozovatel nutně sdílet nebo podporovat.

11. Odstoupení od Smlouvy

11.1. Je-li Uživatel spotřebitelem (tj. fyzickou osobou, která při uzavírání Smlouvy jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání) a nejedná-li se o případ uvedení v odstavci 11.2, má Uživatel dle § 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s digitálním obsahem nebo o poskytnutí služby, ode dne uzavření Smlouvy, a jedná-li se o fyzický produkt, ode dne, kdy Uživatel nebo Uživatelem určená třetí osoba odlišná od dopravce produkt převezme.

11.2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce nelze uplatnit v souladu s § 1837 OZ zejména v případě Smlouvy o:

a) dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky v zapečetěném obalu, pokud byl tento obal porušen;

b) dodávce novin, periodik nebo časopisů (nejde-li o předplatné);

c) poskytnutí služby, jestliže byla v plném rozsahu poskytnuta a v objednávkovém formuláři bylo Uživatelem odsouhlaseno, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy

d) dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním a bylo Uživatelem v objednávkovém formuláři odsouhlaseno, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Zakoupením digitálního obsahu Uživatel výslovně souhlasí ze zpřístupněním příslušného obsahu bezprostředně po této úhradě, tedy před uplynutím čtrnácti (14) denní zákonné lhůty k odstoupení od smlouvy. Uživatel bere na vědomí, že nemá právo na odstoupení od smlouvy, pokud mu bude příslušný audiovizuální obsah dodán před uplynutím lhůty pro odstoupení, tj. před uplynutím čtrnácti (14) dnů ode dne uzavření smlouvy. Provozovatel proto výslovně upozorňuje, že uživatel, jakožto spotřebitel, není po zahájení přehrávání příslušného digitálního obsahu oprávněn odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dní a žádat vrácení poplatku za zpřístupnění příslušného digitálního obsahu.

11.3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Uživatel oznámení o odstoupení odešlete Provozovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena, resp. fyzický Produkt převzat. Odstoupit od Smlouvy může Uživatel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Provozovatele uvedených níže (e-mail nebo korespondenční adresa).

11.4. Je-li předmětem Smlouvy fyzický produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy potvrdí Provozovatel Uživateli přijetí tohoto oznámení. Uživatel je povinen produkt zaslat nebo předat bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Cena (včetně všech případných nákladů spojených s balením a dodáním) bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Provozovatel není povinen vrátit Uživateli Cenu dříve, než Uživatel Provozovateli produkt předá nebo prokáže, že byl Provozovateli produkt odeslán. Jestliže byl Uživatelem zvolen jiný než nejlevnější způsob dodání produktu, je Provozovatel povinen vrátit Uživateli náklady na dodání produktu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání. Náklady související s odstoupením od Smlouvy a vrácením produktu nese ze zákona Uživatel, a to i v případě, že produkt nemůže být pro svou povahu vrácen obvyklou poštovní cestou. Pohledávku na náhradu škody vzniklé na produktu je Provozovatel oprávněn jednostranně započíst proti pohledávce Uživatele na vrácení ceny.

11.5. Uživatel může od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou. Poskytovatel je oprávněna od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností Uživatele ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od Smlouvy je Provozovatel oprávněn požadovat náhradu škody, pokud mu z porušení povinností Uživatele vznikla. V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu je Provozovatel rovněž oprávněn Uživateli okamžitě digitální obsah produktu znepřístupnit.

12. Reklamace

12.1. Po zpřístupnění produktu s digitálním obsahem je Uživatel povinen co nejdříve zkontrolovat funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, neprodleně kontaktovat Provozovatele. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

12.2. Pokud přístupové údaje k digitálnímu obsahu nenaleznete ve své e-mailové schránce, zkontrolujte nejprve složky „hromadné“ nebo „spam“. Pokud ani tam přístupové údaje k digitálnímu produktu nenaleznete, kontaktujte mě, prosím, abych mohl provést nápravu.

12.3. V případě, že Produkt není ve shodě se Smlouvou, má Uživatel práva z vadného plnění v souladu s příslušnými ustanoveními OZ.

12.4. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo nedostatečným technickým zázemím/digitálním prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího technického zázemí/digitálního prostředí Uživatele, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Provozovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, prokážete-li, že digitální obsah produktu není ve shodě se Smlouvou.

12.5. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel uplatnit uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených níže v těchto OP (e-mail nebo korespondenční adresa).

13. Vyřizování stížností a spotřebitelských sporů

13.1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na některé z kontaktních adres uvedených níže v těchto OP.

13.2. Dozor nad dodržováním povinností Provozovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, Živnostenský úřad v Olomouci a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).

13.3. Případný spor mezi Provozovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi Provozovatelem a Uživatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).

14. Závěrečná ustanovení

14.1. Tyto OP jsou zveřejněny na Webových stránkách a je na ně přímo odkazováno v objednávkových formulářích. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře přes Webové rozhraní Uživatel stvrzuje, že se s obsahem OP seznámil a že s ním souhlasí.

14.2. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Provozovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají.

14.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Uživatelem se řídí těmito právními předpisy: OZ a je-li Uživatel spotřebitelem, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

14.4. Zásady zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu „Prohlášení o ochraně osobních údajů“, který je zveřejněn na Webových stránkách a na který je přímo odkazováno v objednávkových formulářích.

14.5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.

14.6. Tyto OP Je Provozovatel oprávněn jednostranně měnit. Pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky.

14.7. Tyto OP jsou účinné od 12.2. 2023.

Kontakt
Korespondenční adresa
Jan Stündl
Dobrovského 1157/25
779 00 Olomouc
email: info@jsmotivation.cz
tel: +420 777 446 958